Loading...

Ve dnech od 23.12.2024 do 3.1.2025 je výdejní sklad uzavřen. 

Dopravní podmínky

Platby

Možné jsou tyto způsoby platby, v závorce ceny za způsob platby.

  Výdejní sklad  Dopravci   
Způsob platby Praha Teplice Kurýr Česká pošta DPD TopTrans
Hotově ano ano        
Platební karty ne ne        
Dobírka     ano (+25,-) ano (+25,-) ano (+40,-) ano (+40,-)
Převodem na účet předem ano ano ano ano ano ano

 

Cena dopravy po ČR

Cena dopravy je za jeden balík, při rozměrnějších zásilkách, křehkých zásilkách budete informováni o nejvhodnějších způsobech dopravy.

  Výdejní sklad  Dopravci   
Způsob dopravy Praha Teplice   Kurýr auto Zásilkovna do 5kg nebo 70cm Česká pošta křehké DPD do 25kg TopTrans do 100kg
Cena dopravy (včetně DPH) 0,- 19,-   180,- 62,- 142,- s pojištěním 99,-  599,-

 

 

Osobní odběr na výdejním skladě

 

Vždy budete informování SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Prosím vyčkejte na toto potvrzení. Před výzvou k vyzvednutí zboží, Vám bude doručeno několik potvrzovacích e-mailů, kdy Vám potvrdíme i termín doručení na sklad v Praze. Tento datum je orientační, je to termín, který nám potvrdí naši dodavatelé, ale z vyšší moci, případně i z důvodu na straně dodavatele se datum může pozměnit. A to jak na dřívější, tak na pozdější termín.

PRAHA

Pokud je zboží skladem, ve výdejním skladě v Praze 3 bývá k vyzvednutí ještě týž den. Prosím vyčkejte na potvrzovací SMS nebo nás telefonicky kontaktujte pro potrvzení možnosti vyzvednutí. Předejdete tím dlouhému čekání na vyskladnění zboží.

TEPLICE

V Teplicích, pokud je zboží skladem, bývá k vyzvednutí obvykle od pátku následujícím po datu objednávky. Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí na prodejně, budete informováni jak emailem, tak SMS zprávou. Zboží je možné vyzvednout až po této zprávě, dříve bohužel nikoliv.

 

Kurýr

Momentálně nabízíme dopravu kurýrem za těchto podmínek:

  • doručení do 5 hodin od objednání (300minut)
  • platba v hotovosti kurýrovi
  • platba možná i převodem (v tomto případě bude dohodnut termín doručení, termín 300 minut od objednání není platný) - to pro případ, že zboží není skladem, čeká se na něj a vy jej chcete mít co nejdříve po naskladnění.
  • pokud je zboží skladem
  • pokud je objednávka vytvořena a doručena k nám v době od 8:00 do 13:00 v pracovní dny
  • pokud je objednávky vytvořena od 13:00 do 8:00 nebo ve dnech, které nejsou pracovní (o víkendu či svátcích), pak se termín doručení počítá od 8:00 následujícího pracovního dne
  • služba je dostupná v Praze
  • pokud si přejete doručit zboží kurýrem, prosím kontaktujte nás telefonicky po vytvoření objednávky.
  • DOPORUČUJEME pro obzvláště křehké zásilky
  • auto - do 100kg a rozměr do 110x60x60 cm

Pro okolí Prahy je možné dopravu kurýrem sjednat individuálně. Orientační cena - do 20km od Prahy - 398,- Kč vč DPH (329,- Kč bez DPH).

Zkušebně lze individuelně dojednat i doručení EXPRESS či CLASSIC (do 120 minut nebo do 180 minut). Tuto možnost nutno vždy ověřit telefonicky.

Ceník dopravy kurýrem

Dopravní prostředek do 300 minut *) poznámka
     
Osobní automobil

142,- Kč

110x60x60 cm max 100kg

Osobní automobil mimo Prahu

(do 20km orientační cena)

 398,- Kč **) 110x60x60 cm max 100kg

Pick-Up

individuální ceny 150x100x130 cm max 450 kg

 (ceny se mohou měnit, aktuální cenu dopravy naleznete při dokončování objednávky)

Postup při poškození zásilky 

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě zboží při jeho doručení a sepsání protokolu oznámí kupující neprodleně prodávajícímu, ten se s kupujícím domluví na dalším postupu např. na novém dodání zboží.

 

*) ECONOMY - při objednání do 13:00, vzdálenost do 10km

**) orientační cena, bude kalkulována podle vzdálenosti

Ceny jsou včetně DPH.

 

Zásilkovna.cz

AKCE DOPRAVA ZDARMA   - při objednávce nad 2500Kč s DPH.

Seznam výdejních poboček na https://www.zasilkovna.cz/pobocky

  • Cena zásilky bez dobírky 62,-Kč při platbě předem bankovním převodem nebo kartou online.
  • Cena zásilky s dobírkou 77,-Kč při platbě v hotovosti při převzetí zboží.

Parametry standardních zásilek

  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
  • Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.

 

Česká pošta

BALÍK DO BALÍKOVNY

AKCE DOPRAVA ZDARMA   - při objednávce nad 2500Kč s DPH.

  • váha do 15 kg
  • nejdelší strana 70cm
  • všechny zásilky jsou pojištěny proti poškození při dopravě!****)
  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků po celé České republice.
  • Odesílatel nebo adresát si volí jakoukoliv pobočku Balíkovny, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené Balíkovně, a kdy se to hodí Vám.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Cena zásilky do 15kg bez dobírky 77,-Kč při platbě předem bankovním převodem.
  • Cena zásilky do 15kg s dobírkou 77,-Kč při platbě v hotovosti při převzetí zboží.

 

BALÍK DO RUKY

  • váha do 10 kg
  • součet všech stran zásilky do 400 cm, jedna strana max. 200cm
  • všechny zásilky jsou pojištěny proti p, jedna strana max. 200cmoškození při dopravě!****)
  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků po celé České republice.
  • Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení.
  • Adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • S adresátem neustále komunikujeme. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště.

 

Postup při poškození zásilky 

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (balík je viditelně poškozen přepravou atd.), doporučujeme balík nepřebírat, případně vše zaznamenat (fotografie, zápis s případným podpisem od doručovatele). V případě, že je zboží přepravou poškozeno, doporučujeme, pokud je to možné mít i svědectví jiné osoby, případně i doručovatele. 
Pozdější reklamace závady, např. poškození zboží při přepravě, zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, je u České pošty možné reklamovat nejpozději do 2 pracovních dnů. Poškození zásilky / zboží, je nutné nahlásit na pobočce České pošty, kdy je nutné předložit k posouzení a zápisu celou zásilku včetně obalového materiálu a identifikačních štítků zásilky. Na základě tohoto nahlášení škody potom pošta v součinnosti s e-shopem řeší reklamaci. Česká pošta není povinna přijmout reklamaci uplatněnou až po dodání, pokud nebyla reklamace uplatněna později než dva dny po dodání a nebo adresát nepředloží poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána, ani tento stav hodnověrně nedoloží jinak. Pošta je oprávněna si po dobu reklamace zásilku ponechat k posouzení samotné reklamace.

 

***) při hmotnosti zásilky nad 10kg bude cena dopravy kalkulována individuálně a konzultována se zákazníkem a zákazníkem i potvrzena.

****) křehké zásilky nad 10kg budou rozděleny do více balíků po max 10kg. Bude konzultováno se zákazníkem.

 

DPD - Česká republika

Kde je moje zásilka?

Naši kurýři dělají vše proto, aby vám zásilku co nejdříve a v pořádku dovezli. Stav své zásilky můžete sledovat zde.

Jak můžu změnit adresu doručení?

Nejste na své soukromé adrese během celého dne? Po prvním neúspěšném doručení na adresu, kterou nám udal odesílatel, Vaši zásilku doručíme na jakoukoli jinou adresu, např. do zaměstnání. Pro přesměrování použijte odkaz www.chcisvujbalik.cz nebo napište na svoje depo. Potřebujeme znát číslo zásilky, původní a novou adresu doručení.

Chci si zásilku vyzvednout osobně na depu, můžu si pro ni přijet?

Abyste měli jistotu, že je vaše zásilka připravena k osobnímu odběru , napište na svoje depo. Potřebujeme znát číslo zásilky, adresu doručení a vaše telefonní číslo. My ji pro vás nachystáme a pošleme vám SMS, kdy můžete přijet, ať nečekáte zbytečně dlouho.

Máte jakékoli připomínky či specifické dotazy?

Pro další kontakt s naší společností využijte prosím email info@dpd.cz, odpovíme vám v nejkratším možném čase.

Jak veké zásilky přepravujeme?

Maximální rozměry DPD zásilky:

Délka: 175 cm (nejdelší strana)
Obvodová délka: 300 cm (2x šířka + 2x výška) + délka
Hmotnost u mezinárodní zásilky 31,5 kg

 

Zákaznický servis DPD:

E-mail: info@dpd.cz
Tel. číslo: +420 841 700 700, pondělí – pátek od 7:00 do 18:00 h

U zásilek větších rozměrů je cena individuální. 

 

Postup při poškození zásilky 

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě zboží při jeho doručení a sepsání protokolu oznámí kupující neprodleně prodávajícímu, ten se s kupujícím domluví na dalším postupu např. na novém dodání zboží. Na pozdější uplatnění reklamace závady, (např. poškození zboží při přepravě), zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.