Možné jsou tyto způsoby platby, v závorce ceny za způsob platby.
Výdejní sklad | Dopravci | |||||
Způsob platby | Praha | Teplice | Kurýr | Česká pošta | DPD | TopTrans |
Hotově | ano | ano | ||||
Platební karty | ne | ne | ||||
Dobírka | ano (+25,-) | ano (+25,-) | ano (+40,-) | ano (+40,-) | ||
Převodem na účet předem | ano | ano | ano | ano | ano | ano |
Cena dopravy je za jeden balík, při rozměrnějších zásilkách, křehkých zásilkách budete informováni o nejvhodnějších způsobech dopravy.
Výdejní sklad | Dopravci | |||||||
Způsob dopravy | Praha | Teplice | Kurýr auto | Zásilkovna do 5kg nebo 70cm | Česká pošta křehké | DPD do 25kg | TopTrans do 100kg | |
Cena dopravy (včetně DPH) | 0,- | 19,- | 180,- | 62,- | 142,- s pojištěním | 99,- | 599,- |
Vždy budete informování SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Prosím vyčkejte na toto potvrzení. Před výzvou k vyzvednutí zboží, Vám bude doručeno několik potvrzovacích e-mailů, kdy Vám potvrdíme i termín doručení na sklad v Praze. Tento datum je orientační, je to termín, který nám potvrdí naši dodavatelé, ale z vyšší moci, případně i z důvodu na straně dodavatele se datum může pozměnit. A to jak na dřívější, tak na pozdější termín.
Pokud je zboží skladem, ve výdejním skladě v Praze 3 bývá k vyzvednutí ještě týž den. Prosím vyčkejte na potvrzovací SMS nebo nás telefonicky kontaktujte pro potrvzení možnosti vyzvednutí. Předejdete tím dlouhému čekání na vyskladnění zboží.
V Teplicích, pokud je zboží skladem, bývá k vyzvednutí obvykle od pátku následujícím po datu objednávky. Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí na prodejně, budete informováni jak emailem, tak SMS zprávou. Zboží je možné vyzvednout až po této zprávě, dříve bohužel nikoliv.
Momentálně nabízíme dopravu kurýrem za těchto podmínek:
Pro okolí Prahy je možné dopravu kurýrem sjednat individuálně. Orientační cena - do 20km od Prahy - 398,- Kč vč DPH (329,- Kč bez DPH).
Zkušebně lze individuelně dojednat i doručení EXPRESS či CLASSIC (do 120 minut nebo do 180 minut). Tuto možnost nutno vždy ověřit telefonicky.
Dopravní prostředek | do 300 minut *) | poznámka |
Osobní automobil |
142,- Kč |
110x60x60 cm max 100kg |
Osobní automobil mimo Prahu (do 20km orientační cena) |
398,- Kč **) | 110x60x60 cm max 100kg |
Pick-Up |
individuální ceny | 150x100x130 cm max 450 kg |
(ceny se mohou měnit, aktuální cenu dopravy naleznete při dokončování objednávky)
Postup při poškození zásilky
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě zboží při jeho doručení a sepsání protokolu oznámí kupující neprodleně prodávajícímu, ten se s kupujícím domluví na dalším postupu např. na novém dodání zboží.
*) ECONOMY - při objednání do 13:00, vzdálenost do 10km
**) orientační cena, bude kalkulována podle vzdálenosti
Ceny jsou včetně DPH.
AKCE DOPRAVA ZDARMA - při objednávce nad 2500Kč s DPH.
Seznam výdejních poboček na https://www.zasilkovna.cz/pobocky
AKCE DOPRAVA ZDARMA - při objednávce nad 2500Kč s DPH.
Postup při poškození zásilky
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (balík je viditelně poškozen přepravou atd.), doporučujeme balík nepřebírat, případně vše zaznamenat (fotografie, zápis s případným podpisem od doručovatele). V případě, že je zboží přepravou poškozeno, doporučujeme, pokud je to možné mít i svědectví jiné osoby, případně i doručovatele.
Pozdější reklamace závady, např. poškození zboží při přepravě, zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, je u České pošty možné reklamovat nejpozději do 2 pracovních dnů. Poškození zásilky / zboží, je nutné nahlásit na pobočce České pošty, kdy je nutné předložit k posouzení a zápisu celou zásilku včetně obalového materiálu a identifikačních štítků zásilky. Na základě tohoto nahlášení škody potom pošta v součinnosti s e-shopem řeší reklamaci. Česká pošta není povinna přijmout reklamaci uplatněnou až po dodání, pokud nebyla reklamace uplatněna později než dva dny po dodání a nebo adresát nepředloží poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána, ani tento stav hodnověrně nedoloží jinak. Pošta je oprávněna si po dobu reklamace zásilku ponechat k posouzení samotné reklamace.
***) při hmotnosti zásilky nad 10kg bude cena dopravy kalkulována individuálně a konzultována se zákazníkem a zákazníkem i potvrzena.
****) křehké zásilky nad 10kg budou rozděleny do více balíků po max 10kg. Bude konzultováno se zákazníkem.
Kde je moje zásilka?
Naši kurýři dělají vše proto, aby vám zásilku co nejdříve a v pořádku dovezli. Stav své zásilky můžete sledovat zde.
Jak můžu změnit adresu doručení?
Nejste na své soukromé adrese během celého dne? Po prvním neúspěšném doručení na adresu, kterou nám udal odesílatel, Vaši zásilku doručíme na jakoukoli jinou adresu, např. do zaměstnání. Pro přesměrování použijte odkaz www.chcisvujbalik.cz nebo napište na svoje depo. Potřebujeme znát číslo zásilky, původní a novou adresu doručení.
Chci si zásilku vyzvednout osobně na depu, můžu si pro ni přijet?
Abyste měli jistotu, že je vaše zásilka připravena k osobnímu odběru , napište na svoje depo. Potřebujeme znát číslo zásilky, adresu doručení a vaše telefonní číslo. My ji pro vás nachystáme a pošleme vám SMS, kdy můžete přijet, ať nečekáte zbytečně dlouho.
Máte jakékoli připomínky či specifické dotazy?
Pro další kontakt s naší společností využijte prosím email info@dpd.cz, odpovíme vám v nejkratším možném čase.
Jak veké zásilky přepravujeme?
Maximální rozměry DPD zásilky:
Délka: 175 cm (nejdelší strana)
Obvodová délka: 300 cm (2x šířka + 2x výška) + délka
Hmotnost u mezinárodní zásilky 31,5 kg
Zákaznický servis DPD:
E-mail: info@dpd.cz
Tel. číslo: +420 841 700 700, pondělí – pátek od 7:00 do 18:00 h
U zásilek větších rozměrů je cena individuální.
Postup při poškození zásilky
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě zboží při jeho doručení a sepsání protokolu oznámí kupující neprodleně prodávajícímu, ten se s kupujícím domluví na dalším postupu např. na novém dodání zboží. Na pozdější uplatnění reklamace závady, (např. poškození zboží při přepravě), zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.